RMA-vorm on eeskätt mõeldud garantiikäsitluse kiirendamiseks.
Info saadetakse OIXIO klienditeenindajale, kes võtab ise ühendust ja annab edasised juhised.
RMA-vorm täida juhul:
- kui soovid saata Delli seadme garantiiremonti kulleri või postiga;
- kui seadmel on Dell Basic või ProSupport on-site garantii ning soovid, et me alustaksime Dellis garantiijuhtumi menetlemist.
NB! On-site garantii teostamiseks peavad olema tagatud tingimused - valgustusega 100 x 70 cm lauapind koos istumisvõimalusega. Kui on-site garantiikäsitluse korras tuleb tehnik kohapeale ja selgub, et antud probleem ei kuulu garantii alla (vedelikukahjustus, füüsiline vigastus, tarkvaraprobleem või muu garantii alla mittekuuluv tegur), siis on klient kohustatud tehniku väljasõidu ja tööaja eest tasuma. Hinnakiri >
Delli garantii kohta Eestis saab lugeda siit > | RMA FORM (Dell Device Warranty Registration Form) in english >