IT-haldusteenus | OIXIO

Meie teenus tagab meie klientidele toimiva IT-taristu ja probleemide ennetamise.

OIXIO IT-haldusteenus on mõeldud ettevõtetele, kus vähemalt 25 arvutitöökohta.

Meie teenus hõlmab töökohtade (arvutid, lisaseadmed), serverite, pilveteenuste, võrgu ja teiste taristukomponentide haldust ja kasutajatoe teenust, et vältida IT-probleemidest tulenevaid tööseisakuid. Sealjuures on vajalik kompetents alati dubleeritud, kättesaadav ja paindlik, samas kui teenusena on kulu ettevõtte jaoks tihtipeale väiksem kui üheainsa spetsialisti palgal hoidmine.

Vaata veebiseminari uue põlvkonna haldusteenusest >

Miks?

Tänapäeval pole keskmisel ettevõttel otstarbekas omada kogu sisemist kompetentsi enda IT eest hoolt kandmiseks. IT-spetsialisti värbamine on kallis ning tööturu olukorra vaatest ka keeruline, samas pole ühe või ka mitme inimese näol tihtipeale võimalik katta kõikide tehnoloogiate ülest kompetentsivajadust.

Paindlik ja kompetentne teenus hoiab kokku aega ja raha.

Meie teenus on "näoga kasutaja poole", turvaline ja läbipaistev. Teenust pakub sertifitseeritud meeskond, kasutame ManageEngine ServiceDesk Plus ja Desktop Central MSP (ITSM ja UEM) lahendusi, mis võimaldab meil haldustegevusi automatiseerida ja ennetada probleeme.

Teenusega saab ettevõte kindlustunde toimivast IT-taristust, võttes koormuse sisemiselt IT-vastutajalt. Teenusega tuleb ettevõttesse selge pilt hetkeseisust kui ka tulevikunägemus, mis on vaja IT normaalseks käigushoidmiseks ja arenguks. Teenuses sisaldub igapäevane IT-tugiteenus (kasutajatugi/helpdesk) töötajatele kui ka probleemide lahendamine kohapeal. Tulevikukindluse tagavad ennetav haldus ja arendusettepanekud.

  • OIXIO-l on täna üle 60 halduslepingu kliendi.

IT-haldusteenus sisaldab:

  • Teenuse käivitamisel olemasoleva IT-taristu kaardistamine, sh küberturbeauditi teostamine.
  • Kasutajatugi jooksvate probleemide koheseks lahendamiseks ja nõustamiseks (tavapäraselt E-R 08:00-18:00, aga vajadusel ka 24/7). Kõik pöördumised lahendatakse kas kaughaldusega, mis hoiab kokku aega, või kliendi juures kohapeal. 
    Kõik pöördumised võtab vastu sertifitseeritud spetsialist, kes alustab KOHE pöördumise lahendamist (konsultatsioon + kaughaldus). Kui kaughaldusega probleemi lahendada ei saa, suunatakse pöördumine on-site tehnikule, kes sõidab kliendi juurde kohapeale.
    Pöördumiseks on järgmised võimalused:
  • Onsite teenus – probleemide lahendamine ja teenuses sisalduvate tegevuste tegemine kliendi juures kohapeal.
  • Ennetav (proaktiivne) haldus.
    • Arvutite operatsioonisüsteemi ja kontoritarkvaraga seotud probleemide tuvastamine ja lahendamine.
    • Viirustõrjetarkvara kontroll.
    • Töökoha lisaseadmete haldus (printerid, skännerid, esitlustehnika…).
    • Töökohtade, serverite ja võrguseadmete turva-, püsivara ja versiooniuuenduste paigaldus.
    • Kriitiliste taristukomponentide seire.
    • Uute arvutitöökohtade töövalmis seadmine.
    • Lõppkasutaja pöördumiste sisuline analüüs probleemide ja mustrite tuvastamiseks.
  • IT-strateegia ja arenguplaan.
  • Arendusettepanekud IT-taristu ja protsesside parendusteks ja probleemkohtade likvideerimiseks.

Laadi alla teenuse tooteleht pdf-ina >

IT-haldusteenus võtab koormuse ettevõtte sisemiselt IT-vastutajalt, lahendades enamiku jooksvatest probleemidest. 3/4 juhtudest lahendatakse kaughalduse teel (allikas: OIXIO sisemine statistika), mis hoiab omakorda kokku aega ja viib tööseisakud miinimumini. Tuleme appi mis tahes teile vajalikus skoobis, disainime teenuse sisu teie nõuetest lähtuvalt ning võtame enda vastutada taristu osad, millega teie ise tegeleda ei soovi. Selleks võib olla ka ainult kasutajatoe teenus, võrguhaldus vm.

Lisaks traditsioonilisele PC-maailmale pakume tuge ning haldust (kasutajatugi, kaughaldus, veaotsing, seadmete keskhaldus ja remondi/hoolduse vahendus) ka IT-taristus kasutatavatele Mac-arvutitele.

  • Näidishind:
    Ettevõte, kus on 25 töökohta; lepingu summa on alates 295 € + km kuus.

Miks meie?

  • Võimaldame otsekontakti tippspetsialistiga
  • Kõrge kliendirahulolu (valdkonna kõrgeim soovitusindeks, vt Recommy.com). Kasutajatoe rahuloluindeks on OIXIO keskmisest veelgi kõrgem, ulatudes 95%-ni.
  • Laiahaardeline kompetents ja onsite tugi üle Eesti
  • Paindlikud ja kliendikesksed teenused
  • Ettevõtte IT-taristule on võimalik saada OAIT-märgis

Soovitus

"Teenus on olnud hea ja tasu mõistlik," kinnitab Peeter Škepast, Skepast&Puhkim juhatuse liige. "Julgustan ka teisi juhte oma IT-teenust majast välja viima ning soovitan OIXIO-t, minu meelest väga hea kvaliteet ja suhtumine kõigil tasanditel!" Loe kogemuslugu siit >

Huvi korral jäta oma kontakt:

Käesolevaga kinnitan, et olen tutvunud privaatsuspoliitikaga ning annan nõusoleku kasutada minu e-posti aadressi uudiskirja saatmiseks. Nõusoleku saan igal ajal tagasi võtta*