Töökoha haldusteenus tagab probleemide ennetamise ja toimiva IT. Teenus hõlmab töökohtade (arvutid, lisaseadmed) haldust ja kasutajatoe teenust, et vältida IT-probleemidest tulenevaid tööseisakuid.

Meie teenus on paindlikturvaline ja läbipaistev. Teenust pakub sertifitseeritud meeskond, kasutame ManageEngine ServiceDesk Plus ja Desktop Central MSP (ITSM ja UEM) lahendusi, mis võimaldab meil haldustegevusi automatiseerida ja ennetada probleeme.

Töökoha haldusteenus sisaldab:

  • Kasutajatugi jooksvate probleemide koheseks lahendamiseks ja nõustamiseks. Kõik pöördumised lahendatakse kas kaughaldusega, mis hoiab kokku aega või kliendi juures kohapeal. 
    Kõik pöördumised võtab vastu sertifitseeritud spetsialist, kes alustab KOHE lahendamist (konsultatsioon + kaughaldus). Kui kaughaldusega probleemi lahendada ei saa, suunatakse pöördumine onsite tehnikule, kes sõidab kliendi juurde kohapeale.
    Pöördumiseks on järgmised võimalused:
  • Onsite teenus – probleemide lahendamine ja teenuses sisalduvate tegevuste tegemine kliendi juures kohapeal
  • Ennetav (proaktiivne) haldus
    • Arvutite operatsioonisüsteemi ja kontoritarkvaraga seotud probleemide tuvastamine ja lahendamine
    • Viirustõrjetarkvara kontroll
    • Töökoha lisaseadmete haldus
    • Töökohtade turva- ja versiooniuuenduste paigaldus
    • Uute arvutitöökohtade töövalmis seadmine

Töökoha haldusteenus võtab koormuse ettevõtte sisemiselt IT-vastutajalt, lahendades enamiku jooksvatest probleemidest. 3/4 juhtudest lahendatakse kaughalduse teel (allikas: OIXIO sisemine statistika), mis hoiab omakorda kokku aega ja viib tööseisakud miinimumini.
Lisaks traditsionnilisele PC-maailmale pakume tuge ning haldust (kasutajatugi, kaughaldus, veaotsing, seadmete keskhaldus ja remondi/hoolduse vahendus) ka IT-taristus kasutatavate Mac-arvutitele.

Paindlik ja kompetentne teenus hoiab kokku aega ja raha.

Miks meie?

  • Võimaldame otsekontakti tippspetsialistiga
  • Kõrge kliendirahulolu (valdkonna kõrgeim soovitusindeks, vt Recommy.com). Kasutajatoe rahuloluindeks on OIXIO keskmisest veelgi kõrgem, ulatudes 95%-ni.
  • Laiahaardeline kompetents ja onsite tugi üle Eesti
  • Paindlikud ja kliendikesksed teenused

Huvi korral jäta oma kontakt:

Käesolevaga kinnitan, et olen tutvunud privaatsuspoliitikaga ning annan nõusoleku kasutada minu e-posti aadressi uudiskirja saatmiseks. Nõusoleku saan igal ajal tagasi võtta*