Alljärgnevalt vastused mõnedele enamküsitud küsimustele
-
Millised erinevused on kõvaketastel?
Kõvaketaste liigid ja võrdlus.
- SSD on uusim ning kiireim kettatüüp, mis on üldjuhul väiksema mahuga ning ka kallim võrreldes teiste kettatüüpidega.
- Hübriidketas (SHDD) on keskmise kiirusega ketas, milles on kombineeritud HDD mahutavus ning kiirem puhvermälu.
- HDD (tavaline kõvaketas) on aeglaseim kuid ka odavaim variant, mis mahutab palju andmeid soodsalt.
-
Kas minu andmed jäävad alles, kui teha arvutile "puhas install"
Puhta installi puhul üldjuhul andmeid ei säilitata. Kui on tarvis andmete säilitamist, siis tuleb see eelnevalt kokku leppida ning selle eest ka vastavat tasu maksta (39€, püsikliendile -30%). Säilitada saab ainult faile User kaustast C-kettal ehk näiteks pildid ja dokumendid. Programme säilitada sel juhul ei saa.
-
Mis on äriklass arvutimaailmas?
Ärikasutuseks disainitud arvuti.
Märkimisväärselt tugevama korpuse ja kvaliteetsete komponentidega kauakestev arvuti. Enam on pööratud tähelepanu ka turvalisusele. Äriklassi sülearvuti täpsem kirjeldus on SIIN >
-
Kas e-poest saavad osta ka eraisikud?
Jah, ka eraisik saab soetada tooteid OIXIO e-poest. Maksevõimalused samad nagu juriidilisel isikul.
-
Kas müügisolevale sülearvutile saab teha enne ostmist konfiguratsioonimuudatusi?
Enamikel sülearvutitel saab vahetada/lisada kõvakettaid, RAM (vahemälu) mooduleid, klaviatuuri ja 4G-kaarti. Samuti on võimalik asendada operatsioonisüsteemi uuema või vanema vastu (vastavalt op. süsteemi litsentsile). Seda saab teha ka meie salongis ootetööna!
-
Mis on sülearvuti õnnetusjuhtumi KASKO?
KASKO lahendab probleemid, mis ei käi garantii alla!
Ainult OIXIO pakub enda müüdavatele äriklassi süle- ja tahvelarvutitele kaasa õnnetusjuhtumi kaskot. Kasko on õnnetusjuhtumijärgne tagatud remonditeenus, mille korral arvuti kasutaja kulu ei ole kunagi suurem, kui 59 eurot.
-
Milline on Delli sülearvuti aku garantii?
Reeglina kehtib Delli sülearvuti akule 1-aastane tootjagarantii. Dell Precision ja Latitude sarja sülearvuteid saab eritellimusena tellida tehasest 3-aasta pikkuse akugarantiiga.
-
Kas minu sülearvutil on kehtiv õnnetusjuhtumi kasko?
Pakume kaskot ainult Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutitele. Arvuti kasko olemasolu ja kehtivusaeg on kirjas ostuarvel. Reeglina on Delli äriklassi sülearvuti hinna sees 1-aastane kasko. Kasko kehtivust saab pikendada kuni garantiiperioodi lõpuni.
-
Kuidas installeerida legaalselt Windowsi uuesti arvutisse?
Legaalse Windowsi installeerimiseks pöördu meie teenindusse.
Kui soovid seda ise teha, siis uuematel arvutitel on Windowsi võti emaplaadil, mis leitakse installeerimisel automaatselt üles.
-
Kuidas ise arvutile diagnostikat teha?
Arvuti diagnostikaks soovitama pöörduda meie teenindusse.
-
Miks teha arvutile tolmupuhastust?
Sinu arvuti teeb imelikku häält… Mida siis teha? Too see teenindusse.
Oma arvutit peaks tolmust puhastama vähemalt korra aastas, sest tolm pärsib arvuti jahutuse efektiivsust ning võib lühendada arvuti eluiga.
Tolmupuhastus koos termopasta vahetusega.
Sisemine puhastus, mille käigus monteeritakse lahti arvuti jahutussüsteem, mis puhastatakse tolmust. Lisaks eemaldatakse jahutuskomponentidelt vana termopasta, puhastatakse jahutustallad ning lisatakse uus termopasta. -
Kus parkida meie salongi (Veerenni Keskuse) lähistel
OIXIO Delli esindussalong asub Veerenni Keskuse 1. korrusel, aadressil Siduri 3, Tallinn.
- PARKIMINE on TASUTA Veerenni Keskuse ja ESPAK-i ees
- LÄHIM tasuline PARKLA kiirtoiduputka “Boksipeatus” kõrval
Mobiilne parkimine: tsoon P16
Tasuline parkimine E-P 24 h
1 h / 0.60 €
24 h / 1.6 €
Iga alustatud 15 min 0.15 €
15 minutit parkimiskellaga TASUTA
- LISAKS võimalus parkida Siduri tänaval
Mobiilne parkimine: tsoon P39
Tasuline parkimine E-P 24 h
1 h parkimiskellaga TASUTA
1 h / 1 €
24 h / 3 €
Iga alustatud 30 min 0.50 €
- PARKIMINE on TASUTA Veerenni Keskuse ja ESPAK-i ees
-
Miks kodus, kus on koduloomad, vajab arvuti rohkem hoolt?
Soovitus loomaomanikule
Kodudes, kus elavad lemmikloomad on märgata arvutite kiiremat jahutussüsteemi ummistumist tolmu ja karvade poolt, seega tasuks tolmupuhastus sagedamini ette võtta.
Loomaomanikele pakume lisaks õnnetusjuhtumi kaskot, mis katab kõik kahjustused, kui viga saanud arvutit on võimalik veel füüsiliselt meile tuua. Loe lisaks KASKO kohta siit >
-
Mis on draiver ja miks neid peab uuendama?
Igal arvutis kasutatava riistvarakomponendi jaoks on seadmedraiver. Ilma driverita ei suuda riistavara toimida. On olemas mitmeid programme, mis uuendavad draivereid automaatselt, küsi lisa oma kliendihaldurilt või meie salongist.
-
Kus asub OIXIO esindussalong ja millal oleme avatud?
OIXIO esindussalong ja Dell garantii- ning teeninduskeskus asub Tallinnas, Veerenni Keskuses, aadressil Siduri 3 (vana aadressiga Veerenni 58A).
Oleme avatud tööpäeviti kell 9.00-17.00
-
Kuidas saab OIXIO-st osta arvega?
Arvega ostmiseks kontakteeruge kliendihalduritega aadressil oixio@oixio.ee või telefonil 699 0678.
-
Kuidas kasutada Barco ClickShare videokonverentsi nuppu?
Kiire õpetus, kuidas kasutada lõppkasutajaseadet ja alustada videokonverentsi.
- Ühenda
- Liitu
- Kliki
-
Kuidas osta järelmaksuga?
Järelmaksuga ostmiseks palun tutvu finantseerimistingimustega ja kontakteeru meie kliendihalduritega aadressil oixio@oixio.ee või telefonil 699 0678.
-
Mis on soovitusindeks e. NPS?
Soovitusindeksit ehk Net Promoter Score'i (NPS) mõõdab Eestis keskkond Recommy.com.
Rahvusvaheliselt tunnustatud ja Eestiski laialt kasutatud indeks, põhineb loogikal, et kui inimene kedagi või midagi oma sõbrale-tuttavale soovitab, siis ta võtab omale justkui vastutuse soovitatu kvaliteedi eest. Seega soovitab ta ainult neid firmasid, mille heas teeninduses on ta ise kindel.
Soovitusindeks arvutatakse ühe küsimuse põhjal: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite firma ... tooteid/teenuseid oma sõpradele-tuttavatele?”
Arvutuse loogika:
Hinnanguskaalal 0-10 peetakse kindlateks soovitajateks 9-10 palli andnuid ja mittesoovitajateks 0-6 palli andnuid. Soovitusindeks arvutatakse lihtsa lahutustehtena, kus soovitajate osakaalust lahutatakse mittesoovitajate osakaal. Arvesse ei võeta "ükskõikseid" (hinded 7 ja 8).Meie soovitusindeksi protsent täna:
OIXIO on kõrgeima soovitusindeksiga IT-ettevõte Eestis, allikas: Recommy.com
Loe klientide kommentaar siit: -
Kas teete arvutile esmast seadistust?
Arvuti ostmisel salongist, teeme ka esmast seadistust.
Windowsi regiooni, keele, klaviatuuriasetuse seadistamine. Vajadusel mõne vabavaralise programmi installeerimine (ID-kaardilugeja tarkvara, PDF lugeja jms).
-
Mis on ProSupport MAX?
ProSupport MAX | Serverite ja andmemassiivide monitooringu ning garantiijuhtumi tugiteenus
ProSupport lisab tavalisele Delli tootegarantiile järgnevad võimalused:
- Riistvara monitooring 24/7
- Eestikeelne telefonitugi ja konsultatsioon
- Kaugdiagnostika ja diagnostika kliendi juures kohapeal
- Firmware versiooniuuenduste teavitus
- Garantiijuhtumite registreerimine ja meiepoolne menetlus
-
Mis erinevus on matil ja läikival ekraanil?
Ekraan - matt (anti-glare) vs läikiv (glare)
Läikiv (glare) peegeldab, aga on erksamate värvidega. Matt (anti-glare) on silmale rahulikum. -
Kas andmed jäävad alles, kui sülearvutil emaplaat ära vahetada?
Jah, jäävad küll. Andmete kadu võib kaasneda kõvaketta vahetuse või arvuti täisinstalliga.
-
Mis on ekraani resolutsioon?
Ekraani pilt koosneb punktidest. Mida suurem on resolutsiooni number, seda rohkem punkte on ekraanile mahutatud. Seega, mida suurem on resolutsioon, seda tihedam ja teravam on pilt. Sobivat resolutsiooni on mõistlik valida meie salongis.
-
Kas andmed jäävad alles, kui arvuti kõvaketas ära vahetada?
Ketta vahetusel jäävad alles kõik programmid ja failid juhul kui esialgne ketas on terve ning toimiv. Andmete säilitamiseks tuleb teostada eelnev kettakloonimine.
-
Mis on järgmise põlvkonna tulemüür (NGFW - Next Generation Firewall)?
Järgmise põlvkonna tulemüürid filtreerivad võrguliiklust, et kaitsta organisatsiooni väliste ohtude eest. Säilitades traditsiooniliste/olekuliste tulemüüride funktsioone, nagu pakettide filtreerimine, VPN-tugi, võrgu jälgimine ja IP-kaardistamise funktsioonid, on NGFW-del ka sügavamad kontrollivõimalused, mis annavad neile suurepärase võimaluse rünnakute, pahavara ja muude ohtude tuvastamiseks. Järgmise põlvkonna tulemüürid pakuvad organisatsioonidele rakenduste juhtimist, sissetungi vältimist ja täiustatud nähtavust kogu võrgus. Kuna ohumaastik jätkab kiiret arengut, jäävad traditsioonilised tulemüürid veelgi maha ja seavad teie organisatsiooni ohtu. NGFW-d mitte ainult ei blokeeri pahavara, vaid lisavad ka läbipääsuteed tulevastele värskendustele, andes neile paindlikkuse arenemiseks ja võrgu turvalisuse tagamiseks uute ohtude tekkimisel.
-
Mis on kaheastmeline autentimine?
Kaheastmeline autentimine on küberturvalisuses suur samm edasi.
Kui varem läks näiteks oma e-postiaadressile sisse logimiseks tarvis ainult salasõna, siis kaheastmelise autentimise abil on sisselogimiseks vaja ka nutitelefoni. Avades nutitelefoni ekraanikoodi või sõrmejälje abil ja sisestades kaheastmelise autentimise rakenduse poolt genereeritava koodi, kindlustad sa, et inimene, kes sinu e-postiaadressi kaudu sisse logida soovib, ei saaks seda teha ilma sinu nõusolekuta. -
Kuidas jõuda meie juurde BUSSIGA?
Kuidas jõuda meie juurde BUSSIGA?
Buss nr 16
Luite peatus
Luite tänava ja Veerenni nurgal
Veerenni Keskusesse 300 m (jalgsi 4 minutit)Bussid nr. 12, 13, 45
Renniotsa peatus
Järvevana teel, Veerenni tänava Järvevana poolse otsa vahetus läheduses.
Ülemiste suunal 400 m (jalgsi 5 minutit)
Järve suunal 350 m (jalgsi 4 minutit)Sõiduplaanide veebilehe ühistranspordi reisiplaneerija >