Alljärgnevalt vastused mõnedele enamküsitud küsimustele
-
Kas teete remonti ja hooldust ka teistele arvutitele peale Delli?
OIXIO ei teosta ise teiste kaubamärkide arvutite remonti ja hooldust. Küll aga vahendame meie käest soetatud toodete garantiiremonti.
OIXIO on Dell Branded Services partner Eestis.
-
Mis on ProSupport MAX?
ProSupport MAX | Serverite ja andmemassiivide monitooringu ning garantiijuhtumi tugiteenus
ProSupport lisab tavalisele Delli tootegarantiile järgnevad võimalused:
- Riistvara monitooring 24/7
- Eestikeelne telefonitugi ja konsultatsioon
- Kaugdiagnostika ja diagnostika kliendi juures kohapeal
- Firmware versiooniuuenduste teavitus
- Garantiijuhtumite registreerimine ja meiepoolne menetlus
-
Kes on Delli garantiipartnerid Eestis?
OIXIO on Delli äriklassi seadmete ametlik garantiipartner Eestis.
Kui seade on ostetud OIXIO-st ja sellel "onsite" (garantiiteenuseid osutatakse kliendi juures kohapeal) garantii, siis pöörduge otse meie poole telefonil +372 699 0699. See hoiab kokku aega ja te ei pea suhtlema Delli rahvusvahelise garantiiteenindus keskusega.
Delli seadmetele, millel on madalam garantiitase ("Carry in"), teostab Eestis garantiiremonti Servisa ICT, Mustamäe tee 55, Tallinn.
Kui Delli serveriruumi seade pole soetatud OIXIO-st, siis palume pöörduda Delli garantiitelefonil 800 2240 (Basic) 800 2226 (ProSupport). Garantiitelefoni keel on inglise- ja vene keeles.
-
Kust ma leian Delli sülearvuti seerianumbri?
Delli sülearvuti seerianumbri (Service Tag) leiate nii:
-
Kuidas kontrollida Delli seadme tehasegarantiid?
Tehasegarantii kestvuse kontrollimiseks on 3 varianti:
- Vaadata arvelt kui ammu toode ostetud on ning vastavalt sellele kalkuleerida.
- Uurida garantii kestvust Dell Support lehelt: http://www.dell.com/support/home/us/en/04
- Küsida kliendihaldurilt abi.
-
Milline garantiitase on minu Delli seadmel?
Garantiitaset saab kontrollida DELL Support lehel, sisestades sinna oma arvuti Service Tag'i. Vasakust tulbast tuleb valida Warranty.
-
Kas OIXIO toetab Delli seadmete garantiiremonti?
-
Kas ma saan oma Delli seadme teie juurde garantiissse tuua?
Kui seade on soetatud OIXIO-st, siis olenemata garantiitüübist, saab seadme ALATI meile tuua.
Delli seadmete garantiitüübid, mida teostab OIXIO.
- “On-site Service After Remote Diagnosis” garantii (on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval (NBD – Next Business Day).
- “NBD ProSupport” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga järgmisel tööpäeval.
- “ProSupport Mission Critical on-site” garantii (laiendatud on-site garantii), reageerimisajaga kuni 4 tundi.
Garantiitüübid, mida OIXIO ei teosta.
- “Carry in” (PSF10 RTD) garantii ehk Delli standarditele vastav toote lihtgarantii kodukasutaja seadmetele.
Garantiiprotsessi kiirendamiseks soovitame pöörduda aadressil: Mustamäe tee 55, Tallinn, Servisa ICT.
-
Kas Delli seadme garantiid saab pikendada?
Jah, saab küll. Küsi pakkumist kliendihalduritel 699 0678, oixio@oixio.ee või täida vorm veebis:
-
Kas Delli seadme garantiid saab laiendada?
Jah, saab küll. Küsi pakkumist kliendihalduritel 699 0678, oixio@oixio.ee või täida vorm veebis:
-
Mida tähendab on-site garantii?
On-site garantii - garantiiteenindus kliendi juures kohapeal. Garantiipakett sisaldab väljasõitu kliendi juurde (riistvara probleemide korral).
Delli on-site garantii kättesaadavus on garanteeritud mandri-Eestis kuni 150 km Tallinnast või Tartust.
-
Kas andmed jäävad alles, kui sülearvutil emaplaat ära vahetada?
Jah, jäävad küll. Andmete kadu võib kaasneda kõvaketta vahetuse või arvuti täisinstalliga.
-
Mis on sülearvuti õnnetusjuhtumi KASKO?
KASKO lahendab probleemid, mis ei käi garantii alla!
Ainult OIXIO pakub enda müüdavatele äriklassi süle- ja tahvelarvutitele kaasa õnnetusjuhtumi kaskot. Kasko on õnnetusjuhtumijärgne tagatud remonditeenus, mille korral arvuti kasutaja kulu ei ole kunagi suurem, kui 59 eurot.
-
Kas minu sülearvutil on kehtiv õnnetusjuhtumi kasko?
Pakume kaskot ainult Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutitele. Arvuti kasko olemasolu ja kehtivusaeg on kirjas ostuarvel. Reeglina on Delli äriklassi sülearvuti hinna sees 1-aastane kasko. Kasko kehtivust saab pikendada kuni garantiiperioodi lõpuni.
-
Milline on Delli sülearvuti aku garantii?
Reeglina kehtib Delli sülearvuti akule 1-aastane tootjagarantii. Dell Precision ja Latitude sarja sülearvuteid saab eritellimusena tellida tehasest 3-aasta pikkuse akugarantiiga.
-
Miks kodus, kus on koduloomad, vajab arvuti rohkem hoolt?
Soovitus loomaomanikule
Kodudes, kus elavad lemmikloomad on märgata arvutite kiiremat jahutussüsteemi ummistumist tolmu ja karvade poolt, seega tasuks tolmupuhastus sagedamini ette võtta.
Loomaomanikele pakume lisaks õnnetusjuhtumi kaskot, mis katab kõik kahjustused, kui viga saanud arvutit on võimalik veel füüsiliselt meile tuua. Loe lisaks KASKO kohta siit >
-
Kus parkida meie salongi (Veerenni Keskuse) lähistel
OIXIO Delli esindussalong asub Veerenni Keskuse 1. korrusel, aadressil Siduri 3, Tallinn.
- PARKIMINE on TASUTA Veerenni Keskuse ja ESPAK-i ees
- LÄHIM tasuline PARKLA kiirtoiduputka “Boksipeatus” kõrval
Mobiilne parkimine: tsoon P16
Tasuline parkimine E-P 24 h
1 h / 0.60 €
24 h / 1.6 €
Iga alustatud 15 min 0.15 €
15 minutit parkimiskellaga TASUTA
- LISAKS võimalus parkida Siduri tänaval
Mobiilne parkimine: tsoon P39
Tasuline parkimine E-P 24 h
1 h parkimiskellaga TASUTA
1 h / 1 €
24 h / 3 €
Iga alustatud 30 min 0.50 €
- PARKIMINE on TASUTA Veerenni Keskuse ja ESPAK-i ees
-
Delli monitoride ja lisaseadmete garantii
- Delli monitoridele ei kehti tavaline on-site (kliendi juurde kohaletuleku) garantii.
- Delli monitoridele ei teostata garantiiremonti, vaid seade vahetatakse välja.
Kui monitor on soetatud OIXIO AS-st, on garantiikorras seadme vahetamiseks 2 varianti:
- toimetada katkine monitor meie juurde, aadressile Siduri 3, Tallinn, Veerenni Keskus;
- helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!
Dell monitorid
Mujalt (mitte OIXIO AS-st) soetatud monitoride garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole, kellel lasub seadusest tulenevalt kohustust garantiijuhtumeid menetleda, või helistada otse Delli ametliku telefonitoe numbrile: 800 2240 (ainult inglise- ja venekeelne tugi).
Vormistades garantiijuhtumi Delli ametliku telefonitoe kaudu, saadab Dell kliendile uue monitori soovitud aadressile ja viib vana monitori kolme tööpäeva jooksul kliendi juurest ära. Vana (defektne) monitor tuleb pakkida sellesse pakendisse, millega uus monitor saadeti. Monitori vahetus ja transport on kliendi jaoks tasuta!Dell lisaseadmed
Mujalt (mitte OIXIO AS-st) soetatud Delli lisaseadmete (nt dokk, hiir, adapter, klaviatuur vms) garantii teostamiseks tuleb pöörduda seadme müüja poole. Lisaseadmetel puudub reeglina service tag number, mistõttu ei ole meil võimalik Dellis lisaseadmete garantiid menetleda.