Ainult MAX 123-st soetatud Delli serverite ja andmemassiivide hinnas sisaldub lisaks tootegarantiile ka ProSupport MAX tugiteenuse valmidus*
Delli tootegarantii | ProSupport MAX tugiteenus | |
Riistvara monitooring 24/7 | EI | JAH |
Eestikeelne telefonitugi ja konsultatsioon | EI | JAH |
Kaugdiagnostika ja diagnostika kliendi juures kohapeal (süsteemi logide kogumine jms) | EI | JAH |
Firmware versiooniuuenduste teavitus | EI | JAH |
Garantiijuhtumite registreerimine ja meiepoolne menetlus | EI | JAH |
ProSupport MAX maandab riske ja lihtsustab garantiijuhtumite lahendamist ning hoiab kokku aega.
* Teenuse kasutamiseks tuleb konfigureerida serveri iDrac Enterprise kaughalduskaart vastavalt meie poolt antud juhistele (andmemassiivide puhul tuleb tehnik kohapeale konfigureerima). Kliendi kindlustunde suurendamiseks sõlmitakse leping, mis sätestab teenustasemed ning kirjeldab kõik teenuse raames osutatavad teenused.
Küsi lisa oma kliendihaldurilt või:
telefonil 699 0690
e-posti aadressil tugi@max.ee