Vabad töökohad

Karjäärivõimalused suurimas Eestimaises IT-infra ettevõttes.

Mõistame motiveeritud ja kompetentse meeskonna olulisust ning tahame olla valdkonna hinnatuim tööandja. See tähendab, et me investeerime oma töötajate koolitusse, arendame nende tugevusi, kaasame neid otsustusprotsessi ning teeme kõik selleks, et nad õnnestuksid nii oma töös kui eralus.

Pakume parimat teenust, mille eelduseks on meie enda meeskonna rahulolu ja kompetentseimate inimeste kaasamine meie igapäevasesse toimimisse. Kui Sinu kireks on infotehnoloogia ja tahad oma nime kirjutada suurte tähtedega eestimaise IT arengulukku, siis nüüd on Sinu võimalus.

Ihaldusväärseimaks ei saada üleöö, kasvame koos selle eemärgi poole!


Otsime oma meeskonda IT-KASUTAJATOE (HelpDesk-i) SPETSI 

Sulle meeldib inimestega suhelda, Sa ei kohku ära ühegi IT-probleemi ees ja Sa soovid töötada suurimas Eesti kapitalil põhinevas IT taristu ettevõttes, kus on piiritud arenemisvõimalused ja kõrge töötaja rahulolu? Kui see kõlab nagu Sina, siis anna endast märku, me vajame sinusugust oma ägedasse ja toetavasse meeskonda. 

Mida me Sinult ootame? 

  • Sul on veidi kogemust ja mõningast aimu, mida võib tähendada olla IT-tugiisik, tehnik või süsadminn. 
  • Sa oled vinge meeskonnamängija ja Sulle meeldib teistele toeks olla! 
  • Sulle teeb rõõmu teiste inimeste abistamine ja jääd rahulikuks isegi siis, kui vastaspool ei pruugi IT-maailmas kõige teravam pliiats olla. 
  • Tunned MS Windows Server operatsioonisüsteeme ja tead, mis on AD, GPO, DHCP, IP, gateway, DNS, VPN
  • Sa tead, et peale rünkpilvede on olemas veel teisigi pilvi, näiteks Microsoft 365 teenuste oma. 
  • Oled hea suhtlusoskusega, valdad vabalt eesti keelt ja inglise keel on suhtlustasandil käpas nii kõnes kui ka kirjas. 

Sa meeldid meile veel enam, kui: 

  • oskad taltsutada pingviine (loe: Linux-keskkondi); 
  • tunned erinevaid IT seirelahendusi (nt Nagios, Zabbix, PRTG vms); 
  • võrgutamine ei kangastu sulle ainult seoses ööklubidega, vaid omad mõningaid teadmisi ka arvutivõrkude, võrguseadmete ja tulemüüride osas; 
  • valdad lisaks ka vene keelt. 

Omalt poolt pakume. 

Mõistame motiveeritud ja kompetentse meeskonna olulisust ning tahame olla valdkonna hinnatuim tööandja. See tähendab, et me investeerime oma töötajate koolitusse, arendame nende tugevusi, kaasame neid otsustusprotsessi ning teeme kõik selleks, et nad õnnestuksid nii oma töös kui eralus.

Veel mõni pisiasi, mida ei tahaks mainimata jätta: 

  • meil on päriselt ka meeldiv ja toetav kollektiiv; 
  • ametikoht on väga vaheldusrikas, loob Sulle laia silmaringi ja on hüppeplatvorm järgmistele ametipositsioonidele; 
  • meie töökeskkond on äge ja meil on palju ühiseid ettevõtmisi; 
  • meil on väga laiapõhjaline ja mitmekülgne töötaja motivatsioonipakett; 
  • me maksame täiesti normaalset palka; 
  • pakume täistööaega, töökohaga Tallinnas. 

Mis Sind ees ootab? 

  • Sa oled meie lepinguliste klientide esimene kontakt. 
  • Sinu poole pöördutakse väga erinevate IT-probleemidega ja küsimustega. 
  • Osutad igapäevaselt telefonituge ja kaughaldust. 
  • Administreerid Service Desk moodulit. 
  • Koordineerid meeskonna igapäevatööd, planeerid ja eskaleerid tööülesandeid. 
  • Jälgid ja administreerid seirekeskkonda. 
  • Oled ka meie oma meeskonnale toeks. 
  • Oled lahe, sest meie oleme ka! 

 

Helpdesk-i spetsi sooviavaldus ja CV saada otse meie tehnikadirektorile:

Andres_vallistu

Andres Vallistu
andres.vallistu@oixio.ee

 


Talendid on meie ettevõttes alati oodatud. Kui sa oled veendunud, et võiksid kuuluda meie meeskonda, siis saada meile oma CV aadressile katrin.sillamets@oixio.ee ning märgi kindlasti juurde, milline ametikoht Sind kõnetab.

Katrin Sillamets
Telefon: 511 4330
E-post: katrin.sillamets@oixio.ee