IT-tugiteenus | OIXIO

IT-tugiteenus

Ligikaudu 80% kõigist IT-muredest on võimalik lahendada, kas telefoninõustamise või kaughalduse teel.

IT-tugiteenust pakub OIXIO kasutajatugi e. helpdesk, kuhu saab pöörduda mistahes IT-probleemi korral.

Kasutajatugi pakub:

  • probleemi iseloomu väljaselgitamist;
  • nõustamist telefoni teel;
  • kaughaldussessioone kasutaja arvutisse.

Kui probleemi pole võimalik kasutajatoe abil kaugelt lahendada, on meie tehnikud stardivalmis ka kliendi juurde kohapeale tulema. Kuigi keerulisemate juhtumite puhul võib lahendus endas sisaldada tervet uut projekti, lähtume põhimõttest, et kliendi mure peab saama lahendatud. Meie rahuloluindeks näitab, et oleme suutnud seda põhimõtet järgida.

Delli äriklassi süle- ja lauaarvutiga anname kaasa IT-tugiteenuse paketi.

Meie poole saab pöörduda:

IT-tugiteenus pakub abi nii tarkvara- kui ka riistvara kasutusprobleemidele, mida saab lahendada telefoni, e-kirja või kaughalduse teel. 

  • Riistvara:
    • Dell Latitude ja Precision sülearvutid
    • Dell OptiPlex ja Precision lauaarvutid
  • Tarkvara:
    • MS Windows operatsioonisüsteem;
    • Microsoft kontoritarkvara, sh MS365 rakendused.

Paketi tingimused

  • Iga arvuti ostuga (need süle- ja lauaarvutid, mille hinnas on IT-tugiteenuse pakett) saab ettevõte õiguse kolmele TASUTA pöördumisele. Kehtib ka FIE-dele ja füüsilistele isikutele.
  • Tasuta IT-tugiteenust saab kasutada kogu garantiiperioodi jooksul.
  • Probleeme lahendatakse telefoni, e-posti või kaughalduse teel.
  • Pöördumisel peab teadma vaid ettevõtte nime, kelle nimele on ostetud IT-tugiteenuse paketiga arvuti. Tugiteenuse tehnik võib vajadusel täpsustuseks küsida ka konkreetse arvuti seerianumbrit.
  • Iga pöördumise lahendamine peab jääma 0,5 töötunni piiresse. Edasi rakendub tasu meie IT-teenuste hinnakirja alusel, vaata:
     

    Garantii ja tugiteenuste hinnakiri

Otsi e-poest "tugipoissi"!

Lisaks tasuta IT-tugiteenusele pakume äriklassi sülearvutitele kaasa ka tasuta õnnetusjuhtumi KASKO-t.